Kurs og undervisning

Faste treninger i vinterhalvåret 2023/24:

Mandager: Islandshest/bakkearbeid med klubbtrener Fride Bakke.
Torsdager: Sprangtimer med klubbtrener Vetle Solenes (trener II utdannelse). Vetle-timene er veldig populære og passer for alle typer hester og ryttere.

Flere ukedager mulig: Dressurtimer med Anki Bjørnstadjordet eller Siri Skahjem (bookes som 1:1 timer)

Helgekurs, temakvelder og andre aktiviteter

Det er høy aktivitet og mange spennende kurs og treninger fremover, følg med i facebookgruppen!
Noe av det som skjer i vinter:
-Programridning med Øyvind Ødemotland
-Innendørs terrengtrening med Heidi Bratlie Larsen
-Islandshest/gangartstrening og clinic med Christina Lund, Reynir Adalsteinsson og Hanne Bjørkøy.
-WE (working equitation) med Linn Caroline Walle.
-Temakvelder
-Flere helgekurs med dyktige trenere i både dressur og sprang er under planlegging.

1:1 undervisning for egen trener

Medlemmer av Asker Rideklubb kan booke timer med egen trener på ledige tider i hallen. Trener må være godkjent og ha vist politiattest. Disse timene kan bookes minmum 24 timer og maksimum 7 dager i forkant (merkes som ‘grå timer’ i ridehuskalenderen). Se retningslinjer for undervisning her.

På grunn av høyt trykk, leier vi for tiden dessverre ikke ut hallen til eksterne trenere/andre aktører.