Bli medlem

Ønsker du være med i en klubb med godt miljø og ryttere på alle nivåer og de fleste disipliner, er vi klubben for deg! Rytterstøtte, sponsede treninger og rimeligere ridehusleie er noen av fordelene med klubbmedlemskap.

Medlemskontingent 2024:

• Junior 375,- (til og med 16 år)
  • Senior 525,-
  • Familiemedlemskap 800,-

Ved innmelding etter 1. juli, gjelder halv pris på medlemskontingenten.

Faktura vil bli tilsendt ved innmelding. Kontingenten betales fortrinnsvis via MinIdrett/Buypass.
Medlemskontingenten må være betalt for å ha stemmerett på årsmøtet.

Innmelding og bytte av klubb skjer best direkte via MinIdrett. NB! For familiekontingent, så send mail til admin@askerrideklubb.no (det er ikke mulig å legge til familiemedlemskap via MinIdrett).

Dersom du ikke har vært medlem av noen idrettsklubb tidligere, ber vi at du sender en mail til admin@askerrideklubb.no eller ta direkte kontakt med vår medlemsansvarlige, Linda Brudeseth på telefon 993 71 211.